Catàleg de simbologia i nomenclatura franquista a la província de Castelló (novembre 2021)

Publiquem l’actualització del nostre catàleg de simbologia i nomenclatura franquista a la província de Castelló, en el qual hem comprovat la retirada de nomenclatura i simbologia diversa que apareixia documentada en el catàleg de 2016, amb elements retirats que ja no es troben en aquesta actualització corresponents a localitats com Almassora, Altura, Benicarló, Borriana, Castelló, Peníscola i Vallibona entre altres.

En el cas de la ciutat de Castelló distingim entre la nomenclatura els casos en els quals es tracta de personalitats del món cultural o científic de la ciutat que van tindre responsabilitats polítiques durant alguna etapa del franquisme, i considerem els seus casos s’han d’analitzar particularment.

Continuem el procés d’actualització i pròximament incorporarem elements de simbologia trobats i documentats en algunes localitats. Esperem aquesta actualització puga ajudar en la revisió i complemente al tan necessari Catàleg de Vestigis Franquistes recentment publicat per la Conselleria de Transparència i Qualitat Democràtica.

Vols rebre les últimes notícies del Grup al teu mail i estar al dia de les nostres novetats?

Butlletí de notícies

Envia'ns el teu mail!

* En cap cas usarem el teu correu electrònic per enviar cap tipus de spam. Tampoc el compartirem amb tercers. Amb l'enviament d'aquest formulari de subscripció acceptes la política de privacitat del Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló.

Vols col·laborar amb el Grup? Tens alguna proposta?
Digues la teua!

Fes camí amb nosaltres

    Desplaça cap amunt