La campanya d’exhumacions de 2024 en els columbaris del cementeri civil de Castelló

Totes les restes de les víctimes de la repressió franquista exhumades en la campanya de 2024 per part de l’empresa ATICS, han sigut col·locades en el nínxols dels columbaris de l’antic recinte del cementeri civil amb la placa identificativa segons les dades proporcionades pel GRMHC. Les restes estan ubicats a l’angle dels columbari en la zona de l’antiga fila 1 i fila 14, i en el nou modul construït al centre del recinte. Solament quedaran per traslladar al cementeri de Castelló les restes de la campanya de 2023, trasllat que es realitzarà quan el laboratori Fisabio acabe els treballs genètics i puga tornar les peces que conserva per aquests estudis.

Fins ara la totalitat d’identificacions genètica és de 10 i esperem que els anàlisis genètics encar en marxa puguin proporcionar noves identificacions.

Vols rebre les últimes notícies del Grup al teu mail i estar al dia de les nostres novetats?

Butlletí de notícies

Envia'ns el teu mail!

* En cap cas usarem el teu correu electrònic per enviar cap tipus de spam. Tampoc el compartirem amb tercers. Amb l'enviament d'aquest formulari de subscripció acceptes la política de privacitat del Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló.

Vols col·laborar amb el Grup? Tens alguna proposta?
Digues la teua!

Fes camí amb nosaltres

    Desplaça cap amunt