Premi Vicent Moliner Nadal

 

 imageEl dimarts 17 de  novembre de 2009 es va lliurar  al Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló el primer premi Vicente Moliner Nadal. Aquest premi l’ha instituït l’agrupació del PSPV de Borriana per a reconéixer el treball d’associacions, col·lectius, persones, etc., que destaquen en el camp de la convivència i la solidaritat. La secretària de l’agrupació local de PSPV, Iolanda Porcar, va explicar el perquè d’aquest premi i per què portava el nom de  Vicente Moliner, últim alcalde de Borriana afusellat a Castelló l’any 1940, i els motius pels quals van decidir atorgar el premiael Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló. El secretari general del PSPV. Jorge Alarte, va lliurar la placa commemorativa del premi, que no té dotació econòmica, dissenyada per l’artista local Joan Ninot.

Per part del Grup van assistir a l’acte Teresa Armengot, Joan Pinyana i Josep Chordà. En la seua intervenció Joan Pinyana va agrair el premi en nom del Grup i va fer unes reflexions sobre la llei de memòria històrica i la importància del seu desenvolupament. Teresa Armengot va explicar què és el Grup, qui el formen i quins són els seus àmbits de treball.Després de l’acte de lliurament hi va haver un sopar amb afiliats de l’agrupació local del PSPV de Borriana al restaurant de la Caixa Rural. Els representants del Grup van assistir al sopar i van compartir la
taula amb els quatre fills de Vicente Moliner Nadal i altres familiars.

Vols rebre les últimes notícies del Grup al teu mail i estar al dia de les nostres novetats?

Butlletí de notícies

Envia'ns el teu mail!

* En cap cas usarem el teu correu electrònic per enviar cap tipus de spam. Tampoc el compartirem amb tercers. Amb l'enviament d'aquest formulari de subscripció acceptes la política de privacitat del Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló.

Vols col·laborar amb el Grup? Tens alguna proposta?
Digues la teua!

Fes camí amb nosaltres

    Desplaça cap amunt